Megbízható tréningcéget keresel, aki tapasztalt oktatókkal és akár a céged egyéni igényeire szabott vállalati képzésekkel segíti a kollégák fejlődését?

A M.A.P. Learning széleskörű céges tréningporqólióval és speciális, belső képzésekkel áll a kis- és középvállalatok, nagyvállalatok, illetve befektetők rendelkezésére.
Kompetenciafejlesztő tréningjeinken a kollégák naprakész tudásra tehetnek szert, amellyel magabiztosan adhatnak választ a munkahelyi kihívásokra.
Tekintsd meg tréningjeinket!

Kiválasztom a képzésemet

Kidolgozzuk felnőttképzés egyéb képzési körébe tartozó So\ Skill tréningeket, megírjuk a szakmai anyagokat, és teljeskörűen lebonyolítjuk a képzéseket. Okleveles pszichológus, tanácsadó trénereink az alábbi területeken állnak rendelkezésre:

Asszertív kommunikáció - konfliktuskezelő tréning

Az asszertivitás segítségével megtanulhatunk olyan módon kommunikálni, hogy el tudjuk érni a saját céljainkat, erősítve együttműködéseinket és önbizalmunkat. Az értő figyelem és önérvényesítés eszközeivel érhetőek el céljaink olyan módon, hogy a kapcsolataink is javulnak mind a munkahelyi, mind a személyes környezetünkben. Egyensúlyt tudunk teremteni mások és a saját igényeink között, érzelmileg nehéz helyzetekben a másik fél kontrollálása nélkül.

A hiteles kommunikáció minden munkavállaló elengedhetetlen eszköze a hosszútávú sikerhez vezető úton.

DISC tréning – Viselkedésminta a gyakorlatban, önismeret a hatékony együttműködésért

A DISC rendszeren alapuló módszertannal felismerhetjük saját és mások viselkedésének jellemzőit. Útvezetőként szolgál abban, hogy megértsük és felismerjük önmagunk, kollégáink és partnereink viselkedését és viselkedési jellemzőit. Segít „önmagunk” megváltoztatása nélkül úgy formálni a kommunikációnkat, hogy hatékonyabban tudjunk együttműködni és megértéssel forduljunk a tőlünk eltérő viselkedésű emberek felé miközben önmagunkat is mélyebben megérthetjük.

Ügyfélszolgálati tréning

Egy ügyintéző kommunikációja, ügyfél és panaszkezelési stratégiája kulcsfontosságú az ügyfélkapcsolatok kiépítésében és ápolásában. Munkája erőteljes hatással van a külső vagy belső ügyfelek elégedettségére. Elsődleges véleményformálás és következtetés az egész cégre nézve ezért meghatározó a minősége. Professzionális kommunikációval és problémakezeléssel építhetjük partnereink bizalmát és megítélését vállalatunk és szolgáltatásaink kapcsán.

Interkulturális kommunikáció tréning

A kommunikációs tréningen a résztvevők megismerkednek azokkal a kultúrákkal, amelyekkel a munkájuk során találkoznak. Tudást szereznek az adott ország kultúrájáról, viselkedésjellemzőiről és esetleges különbségeiről a már ismert magyar kultúrához képest. Elengedhetetlen a megértés és empátia kialakításához, az esetleges konfliktusok megelőzésében és kezelésében is segítség interkulturális környezetben.

Személyes és online prezentáció technika

Nem csupán a szakmai tudás fontos egy prezentáció felépítésében, hanem a figyelem megtartása és a téma hiteles átadása. A személyes prezentáció során is sok tényező felmerülhet, ami elvonhatja a néző figyelmét, online térben pedig még több az esetleges kihívás, amely felmerülhet.

Az előadói készség sikeresen fejleszthető. Ennek teljes eszköztárát kínáljuk, hogy igazán sikeres előadó válhasson a résztvevőkből.

Értékesítési technikák – Sales tréning

Egy sikeres vállalkozás alapja a professzionális tárgyalási stratégia. Tréningünk során olyan eszköztárral látjuk el a részvevőket melynek segítségével tudatosan felépítve, lépésről lépésre fogják elsajátítani a hatékony értékesítés folyamatát. Tréningünk legfontosabb kulcspillérjei:

A márkeépítés alapjai, hitelesség, ügyfélközpontú megoldások, kérdezés és tárgyalástechnika, hatékonyság növelés, agilitás és professzionális kommunikációs eszközök.

Marketing a gyakorlatban

A marketing sokkal több mint egy termék értékesítése. Gyakorlati szemlélettel tekinthet be minden részvevő a marketingstratégiák mögött álló módszertanokba: kommunikáció, vásárlói viselkedésminták, árpolitika, értékesítés, reklámok fontossága, online marketing, rendezvények, kiállítások, reklám- és marketingpszichológia, rábeszélő technikák, piacváltozás, esettanulmányok és kutatások. A tudás megszerzésével képessé válik kampányok megszervezésére, auditálására, lebonyolítására, ezzel kapcsolatos mérések, célpiackutatás és kimutatások elvégzésére.

Üzleti kommunikáció tréning

Tréningünk során részvevőink megtanulják a hatékony és eredményes üzleti kommunikációhoz szükséges eszközöket és módszereket, amelyek elengedhetetlenek egy üzlet sikeres működéséhez.

Képessé válnak különféle kommunikációs módszerek hatékony használatára ezzel növelve magabiztosságukat. Professzionális hozzáállásra tesznek szert, emelve ezzel cégük minőségét és saját sikerességüket munkavállalóként vagy vállalkozóként.

Stresszkezelés

A stresszkezelés tréning hatékony gyakorlati módszer azok részére, akik úgy érzik, hogy állandó terhelés alatt állnak mind a munkában, mind a magánéletben, és nehezen vagy nem tudnak a felhalmozott stresszel megküzdeni. Életminőségünk és munkahelyi mindennapjaink is jelentősen javulhatnak, ha megtanuljuk kezelni a mindennapi élet során felmerülő konfliktusokat és az elkerülhetetlen vagy váratlanul felbukkanó stresszhelyzeteket. Felkészülhetünk ezen módszerek segítségével a munkahelyi kihívásokra, hatékonyabban kommunikálhatunk és jobban megértethetjük mások viselkedését is.

Hatékony időgazdálkodás tréningkezelés

A tréning célja a hatékony időgazdálkodás eléréséhez minden olyan szempont és módszer megismertetése, amivel elsajátítható és beépíthető a mindennapokban ez a készség. Jól elkülöníthetővé válnak a rövid és hosszútávú célok és azok megvalósításához a leghatékonyabb út.

Garantáltan sikeresebb lehet a munkában és a mindennapokban ezzel a tudással.

Home Office hatékonyan

Képzésünk célja, hogy segítse munkavállalókat és munkáltatókat egyaránt az otthoni munkavégzés körülményeinek és megvalósításának hatékony kialakításában. Rengeteg hasznos tanáccsal és gyakorlati példákkal képessé válunk hatékonyan a kapcsolatot tartani és építeni személyes jelenlét nélkül üzletfeleinkkel és kollégáinkkal. Munkahelyi csapataink képesek lesznek megteremteni a kényelmes és jól működő együttműködést távmunkában. Módszereket mutatunk hogyan tudjuk motivációnkat töretlenül fenntartani otthoni munka során.

Reklamáció- és panaszkezelés

A reklamáció fogadása és az ügyféligények megismerése, kezelése olyan terület, ami szignifikáns hatással van az ügyfelek kezelésére és a régi ügyfelek megtartására egyaránt. A reklamációk fogadására fontos hangsúlyt kell fektetnünk és segít abban is, hogy saját termékünket vagy szolgáltatásunkat még inkább ügyfélbarát módon alakítsuk, hogy partnereink megelégedését szolgálják hosszútávon. Segítségére lehet az ügyfélkapcsolatot ápoló munkaerő nehéz helyzetekre irányuló kommunikációjában és a munkájával kapcsolatos esetleges stresszhelyzetek kezelésében. Rugalmasságra és jó problémamegoldó készségre tehetünk szert ezen eszköztárral.

Üzleti Angol

Manapság az angoltudás alapvető elvárás a munkaerőpiacon, vállalati környezetben és vállalkozásokban. Nagy hangsúlyt kap nálunk a résztvevők beszéd- és hallott szövegértése, valamint üzleti szókincsük bővítése, releváns kifejezések és témák, helyzetek modellezésével.

Beszerzési tréning

Gyakorlatközpontú tréningünk célja, hogy nélkülözhetetlen ismereteket adjunk a részvevőknek, amelyek segítségével képesek lesznek az üzleti partnerekkel tárgyalási stratégiák kialakítására, átlátják a beszerzési folyamatok menetét és beszerzési eszközök alkalmazását, illetve a beszállítók minősítésének eszközeit.